torsdag, december 28, 2006

En "Årets" lista

1. gjorde du något år 2006 som du aldrig gjort förut: Jajjemen, gjorde flera som jag aldrig gjort förut. ;)
2. höll du några av dina nyårslöften: Hade inga nyårslöften
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: Ingen jag känner.
4. dog någon som stod dig nära: Tack och lov inte! Bara mammas och pappas vovve Jetson
5. vilka länder besökte du: Turkiet
6. är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007: Tur med jobb och lite sånt
7. vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför: 28 februari, sista dagen på transcom
8. vad var din största framgång i år: Att jag blivit starkare med året som gått!
9. största misstaget: Jadu, inga direkta misstag.
10. har du varit sjuk eller skadat dig: Urinvägsinfektioner som vanligt, sen har jag varit lite sjukskriven också.
11. bästa köpet: Det minns jag faktist inte
12. vad spenderade du mest pengar på: Shopping och Lenas och mina krogkvällar.
15. gjorde någonting dig riktigt glad: hmm, var väl både lite upp och ner. Men att sluta på transcom var ju trevligt
16. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006: Boten Anna - Basshunter
17. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år: Gladare än tidigare år!
18. vad önskar du att du gjort mer: Försökt vara stark, försökt stå på mig
19. vad önskar du att du gjort mindre: tjatat och ältat
20. hur tillbringade du julen: Hos faster och hennes familj, råkade bli översovning där pga ganska stort alkoholintag!
22. blev du kär i år: Nej, bara lite småförälskad. Men det gick ju åt skogen som vanligt.
23. blev du arg i år: jo, ett antal gånger..
24. favoritprogram på tv: Cityakuten, Lost, Desperate Housewives, CSI, Fotbollsfruar
25. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året: Moderaterna, men förutom dom så är de nog ingen.
26. bästa boken du läste i år: Har läst så många, så det finns ett par stycken
27. största musikaliska upptäckten: Basshunter.. ;P
28. något du önskade dig och fick: ligga
29. något du önskade dig men inte fick: Hmm, det vet jag inte. Att Tofsan skulle få vara frisk.
30. årets bästa film: Match Point, Walk the Line mfl
31. vad gjorde du på din födelsedag? Var hos mor o far och åt tårta med hela släkten, 25 ska man visst fira.
32. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: Om jag hade fått behålla Tofsan..
33. hur skulle du beskriva din stil år 2006: tajtare jeans, mer urringat, typ så..
34. vad fick dig att må bra: alla mina vänner (ingen glömd) och att jag slutade på transcom.
35. vilken kändis var du mest sugen på: Josh Holloway, Marilyn Monroe, sen minns jag inte.
36. vilken politisk debatt engagerade dig mest: Det var ju valår, men var inte så insatt
37. vem saknade du: Ingen tror jag..
38. de bästa nya människorna du träffade: Oj, det vet jag inte! Träffade ju en hel del. Men Lena är en stark kandidat, även om vi setts förut så var det först i år vi började lära känna varandra.
39. en värdefull läxa du lärt dig i år: Jag kommer inte längre med gnäll, tjat och ält.
40. citera en sångtext som summerar ditt år: "I´m to sexy for my jeans, I have to take them off, before you put your hands on my ass"

Inga kommentarer: