fredag, december 22, 2006

Profficeskitar!


Inget har jag hört än från profficeskitarna! Då får jag vänta ända till mellandagarna med att få veta om jag har jobb i januari eller inte.

Var uppe på stan en sväng idag i förespeglingen att jag skulle leta julklapp åt syster, DET gick ju åt skogen. Var alldeles för mycket folk, så jag köpte två böcker, lite vin (allt till mig då) och gick hem igen. Ja, jag gick både upp på stan, runt där i en och en halv timme och sen hem. Skönt att röra på sig!

Älskade Helena är i stan igen, så vi var ut en sväng till Marieberg och köpte glass och pratade. Det allra bästa med henne är att man kan återuppta ett samtal vi hade över telefonen för ett par dagar sen och det kändes som att vi pratade om det nyss. Well well..
Fick fina stickers och tokfina servetter med min husgudinna Marilyn Monroe på i julklapp av henne. Love her!

Tänkte ge mig upp på stan imorgon och trängas lite mer, för nu vet jag vad jag ska köpa till syster, men jag tänker ta mig tusan vara där när dom öppnar! Orkar inte trängas med en miljon människor som gör sin sista-minuten-shopping! Kanske gå in till Mattias och ge honom en julkram eller så om han inte har för mycket att göra. Frågan är om jag orkar GÅ upp på stan imorgon igen.


Inga kommentarer: