torsdag, december 21, 2006

Tokiga googlingar


Tokiga googlingar;


arbetslös värdelös
jo, det fick man höra av en handläggare på ungdomsslussen när jag gick där. Så det har jag definitivt skrivit om!

hitta blogg
ehm, googla?

svårt hitta knull
ja, här lär du inte hitta ett nytt (om du inte är snygg och har ganska stor kuk förstås)

jörgen knulla lena
nej har jag ju sagt!

kommun-ikare
jo, en värdelös kurs som någon i stan håller i, och som af NÄSTAN lyckades skicka in mig på. Men bara nästan!

parker lewis
har skrivit om honom, men bara i den benämningen att vi döpte en projekt efter honom, (en hemlis, jag var lite kär i parker lewis när jag var liten)

platoniskt förhållande
jag har börjat inse att dom är jävligt svåra. Gjorde ju ett tappert försök någon gång, men det höll en vecka eller så, sen var vi alldeles för attraherade av varandra. Men det finns ju givetvis platoniska förhållanden som funkar, men då ska man nog köra på det från allra första början och sen vara helt säker på att aldrig få ordentliga känslor för personen.

korpenlag fotboll
japp, ett sådant spelar jag i. Världens bästa Invaladies (en väldigt ouppdaterad hemsida för övrigt)




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte var lite roligt det här. Tokiga googlingar skriver du som rubrik och sen under "hitta blogg" är ditt svar: "ehm, googla?" Nu måste jag såklart inflika att det är precis vad h*n har gjort? :) ^^