fredag, juni 15, 2007

Babbel

Vilken tråkig fredag! Jobbade till 17, sen åka hem. Vad gör man hemma? Jo, man kollar i tvtablån och inser att det går INGENTING bra alls idag att titta på. Kul kväll liksom. Orkar inte iväg o hyra någon film heller. Om jag ändå bara hade någon bra bok att läsa, har inget att läsa sen jag läste ut "Luftslottet som sprängdes".

Jobba imorrn med, men ledig på söndag. För den som missat det då.

Kom på att i år firar jag 10 år från att ha slutat nian och haft en av de roligaste somrarna i mitt liv, med Helena, Per och Dadde. Hehe, those were the days.
Men jag är glad att those days är över, faktist. Gillade inte utanförskapet jag drog på mig, och som andra tvingade in mig i.

Flagar i pannan gör jag också, helt utan anledning.

7 år sen jag tog studenten, är de konstigt att jag känner mig gammal?


Inga kommentarer: