torsdag, juni 14, 2007

Meningslöst dravel

Idag går det att andas på plan 6, hur skönt som helst. Nästan för kallt, aldrig är man nöjd. Jag borde ha tagit på mig långbyxor när jag cyklade till jobbet, men tänker man så långt då? Nej, såklart inte, och nu stormar det i princip ute. Men det hinner väl försvinna till jag ska hem vid halv nio.

Jag blir så irriterad på människor som inte kan ta ett nej. Jag har sagt att "nej, jag vill inte träffa dig" femtioelva gånger nu och ännu har det inte gått in i hans skalle! Pucko! Jag vill inte ligga med dig! Du var inte ens bra! Jag har andra att ligga med, andra som ska åka bort snart, men ändå andra!

Och nu har det slutat storma, nu blåser det bara men solen är framme igen. Konstigt väder.

Har lyckats få bort min söndag, så jag jobbar bara på lördag denna helg. Inte så lönsamt, men ack så skönt. Sen är jag ledig tre dagar på rad nästa vecka.

Bara 3 och en halv timme kvar på dagen, inte så lång dag idag. Lyckades få ledig mellan 12 och 14, skönt att få sova lite till. Är så jäkla trött nu för tiden, fattar inte varför!

Måste förresten göra mig av med mina små inneboende, Bitch mår inte bra alls. Hon får inte ens gå ut ur sovrummet utan att lillmaffian ska spotta och fräsa. Har lagt ut annons på blocket, så vi får se hur det går. Har inte så höga förhoppningar om det, men man kan ju alltid hoppas. Eller hur?

Bara massa dravel i detta inlägg, har inte så värst mycket att skriva om. Jobbar ju rätt mycket nu för tiden.

Nej, nu ska jag gå och kissa.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du får ta lite promenader med mig så blir du piggare. =)

Ella sa...

Men jag har ju inte tid!