torsdag, juni 28, 2007

Betnér

Betnér är rolig rolig rolig! Var på Björnis igår och kollade in när han ståuppade, drog ett par gamla skämt och en del jag inte hört förut. Han är hysteriskt rolig, skrattade hela tiden tror jag! Var där med Lena och Johnny, även Jacob och kalle kom förbi sen.

Träffade Niklas där också! Har inte sett honom på säkert ett halvår eller nåt, om inte mer! Kul att träffa honom igen! Träffade på ett gammalt ragg som jag varit elak mot tidigare. Det märktes inte att jag varit elak, han raggade på mig ändå.

Drack ett glas vin för att de var gott, sippade på det i en timme eller nåt. Kunde nog ha skippat det, men men.
Drog hem ganska exakt vid tolvslaget. Hörde kyrkklockan slå tolv slag när jag cyklade hem i maklig takt.

Fick vara elak mot mina grannar när jag kom hem, var tvungen att ta en snabb räd med dammsugaren i hallen av olika anledningar. Trist, men men.
Kom i säng som om jag skulle varit hemma. Lyckad kväll allt som allt.

Inga kommentarer: