måndag, juni 25, 2007

Money money money

Satt och betalade räkningar nu, kommer få asmycket pengar över, så de är dags att betala tillbaka mer till syster och pappa. Bara 4000 kvar sammanlagt, inte så mkt alls! Men tänkte dock bara betala dem typ 500-600 kronor, så jag har lite pengar över till mig själv också.
Måste köpa byxor, det har jag ju faktist inte gjort än. Sen funderade jag på att klippa mig, o kanske färga håret. Fast en sak i taget för planerna med håret. Måste kunna spara lite om jag ska ha råd att semestra i höst som jag tänkt.


Appropå ingenting! Jag satt utanför Nicolaikyrkan på gräset och åt mcdonaldsmat.
Det kommer fram en kråka och vill smaka, så jag kastar en pytteliten bit hamburgerbröd till den, sen kastade jag en till och en till. Sen flög den iväg. Efter en stund kom det en ny kråka, då kastade jag små bitar pommes eftersom brödet var slut.
Döm om min förvåning när den FÅNGADE bitarna! Trodde jag såg fel först, så jag kastade en till, och en till, och när den fångade dem med så insåg jag att jag inte såg fel trots allt.
Lite lustigt sådär i eftermiddagsvärmen!
Det gjorde min dag iaf! Sen att jag fick sluta tidigare gjorde ju inte saken sämre!

1 kommentar:

Anonym sa...

kanske ta en byxköpar dag också? Har bara ett par nästan hela byxor, och det kan gå åt flera par har jag räknat ut...