lördag, juni 09, 2007

Snodde en lista från Lena


[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[X] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[X] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[ ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[ ] Jag har åkt snowboard.
[X] Jag hatar begravningar. Finns det någon som tycker om det?
[X] Jag skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] Jag tror på spöken.
[X] Jag vill ha barn nån dag.
[X] Jag är bra på att minnas ansikten.
[X] Jag är bra på att minnas namn.
[ ] Jag är bra på matematik.
[ ] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag är i ett förhållande.
[X] Jag är petig med grammatik.
[X] Jag är rädd för att dö.
[X] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag dödar inte insekter.
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[X] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[X] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[ ] Jag har brutit ett ben.
[X] Jag har en tatuering.
[ ] Jag har haft/har astma.
[X] Jag har krockat i en bil. En pyttekrock
[X] Jag har piercingar I öronen, näsan, och naveln
[ ] Jag har sett någon dö.
[ ] Jag har sparkat en kille mellan benen. Men har velat det.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[X] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag är förlovad.
[X] Jag är rädd för att bli övergiven.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[X] Jag är inte oskuld
[ ] Jag är bra på att sjunga
[X] Jag hatar lögner
[X] Älskar du någon
[X] Uppskattar du dig själv? Ibland, ibland inte
[X] Föreställer du dig ofta att du är någon annanstans?
[X] Tänker du mycket? Alldeles för mycket.
[ ] Är du kär i någon som redan är ihop med någon annan
[ ] Är du självmordsbenägen
[X] Tänker du ofta på sex?
[ ] Är det första gången du älskar någon?
[ ] Är känslorna besvarade?
[X] Gillar du skräpmat?
[X] Brukar du gå runt mycket o bara promenera o tänka
[ ] Använder du lögner ofta?
[X] Byter du samtalsämne när du blir nervös Jag pratar inte alls när jag är nervös, eller så tokbabblar jag
[X] Vill du bli tagen med storm?
[ ] Skulle du ge upp allt för kärlek?
[ ] Är du straight?
[ ] Har du ont i magen?
[X] Ser du dig själv som osynlig? Ibland tror jag faktist att jag är det
[ ] Är du på fel plats just nu

Inga kommentarer: