torsdag, juni 21, 2007

Tokirriterad!

Har fortfarande ont i handen sen jag cyklade omkull i lördags, inte bra, inte bra alls.

Midsommar imorrn, den ska spenderas på landet. Ska börja med att käka mat hos mamma o pappa, sen blir det iväg o partaja lite med lillkusinen. Får se hur kul det blir, om jag blir kvar där ute eller om jag drar mig inåt stan på nåt sätt.

Är just nu så irriterad på allting så jag vet inte vad! Hoppas det går över till imorrn. Det måste det göra, eller ja, det brukar det göra. Skulle kunna sparka o slå på något just nu, synd att jag inte har en boxboll eller nåt. Inte för att jag skulle kunna slå, men jag skulle kunna sparka på den!

Nej, ska fortsätta kolla på Las Vegas och vara irriterad på allt och alla.
(nej, hanna du är inte inräknad i detta irriterande, annat som gör det)

Inga kommentarer: