lördag, juni 02, 2007

Förlustelser

JAG ÄR TRÖTT! Höll nyss på att somna sittande över tre stolar, tur att det var för obekvämt. Men slumrade till gjorde jag allt. Hädanefter byter jag bort mina pass där jag börjar 6 på morgonen!! Utom nu på fredag, det tänker jag har kvar bara på pin kiv!

Ikväll blir det lugnt för mig tänkte jag. Var ju på "firmafest", eller vad man ska kalla det, igår. Var väl okej under omständigheterna. Drack ett glas vin och en Xider som är "ny för säsongen". Rabarber granatäpple tror jag det var, skum blandning, men helt okej, inget tillsatt socker var det heller. Men kommer inte köpa den på bolaget iaf.

Drog därifrån vid kvart i tio typ, drog då till Peter och släpade med honom på en liten promenad. Hade ingen lust att gå hem och sova vid tio, så då blir det så.
Gick förbi Lenas fönster och fick höra en snutt av hennes och hennes klassisars... hrm... skönsång till Singstar. =P

Jag gick upp väldans tidigt imorse, de har väl inte undgått någon nu, men döm om min förvåning när jag kollar till mobilen innan jag ska cykla iväg och ser att jag har ett missat samtal från Helena! Klockan 05:11!!!
Det visade sig att hon precis kommit hem efter diverse förlustelser under natten. Hon börjar bli som jag. ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

och nu är jag vaken! helt mörbultad och säkert 20 bitmärken. nice :)