tisdag, juni 19, 2007

Full fart hela dagen.

Varit aktiv hela dagen, trots onda knäet och onda handen. Handen började dock värka mer och mer framåt dagen, kanske berodde på ansträngningen. Får se hur det känns imorrn.

Gått på stan ett par timmar med helena, målet var att hitta ett par byxor. Men tror ni jag hittade några eller? Näe, såklart inte. Provade iaf 4 par byxor, men ingen av dem satt speciellt bra, fel modell och fan och hans moster.
Så jag köpte snygga örhängen jag kan använda när jag får byta! Hur billigt som helst på Ur & Penn! Reor tycker vi om! Käkade lite på bredbar, sen började det ösregna!

Köpte ett paraply inne på Entré för 30 spänn, rött och fint! Lyser verkligen upp, kommer aldrig mer vara deppig om jag behöver gå ute när de regnar! Dock slutade det regna kanske 5 minuter efter att vi gått ut från butiken.

Träffade även Louise inne på Entré, stod och väntade ut regnet! Hoppas du hittade några svarta skor! Och jag hoppas verkligen det löser sig med begravningen!


Hann jag väl vara hemma typ en timme, sen iväg och hämta mitt passerkort och mitt smink som jag lämnade hos Jörgen i lördags.

Sen hem och ta bilen iväg till bolaget och handla för midsommar, så nu är det klart! Hoppade även in på Ica där en sväng, men glömde köpa det jag borde köpt; Kattmat!. Så det var bara att packa in de jag köpte på Ica i kylen och gå ner till Tempo och köpa kattmaten.
Efter det har jag hållit mig väldans passiv.

Några planer på midsommar någon? Bjud gärna in mig då, för jag vet inte vad jag ska roa mig med.


Full fart hela dagen, och min hand och mitt knä säger nej till att vara fortsatt aktiv just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag och J haka på dina midsommarplaner tro? Vi vet inte heller vad som händer då. :P Sista minuten är bara skoj när det gäller resor.

Du kanske borde gå till vårdcentralen med handen så de iaf får linda den? Inte bra att den gör ont ju.

Anonym sa...

Vad har du gjort med handen nu då?