lördag, juni 14, 2008

Förbannad!!!!!

Jahopp, då var min plånbok borta. Den är inte på sporting, inte i min väska, inte på coop, så den ligger antagligen ute i Skävesund där vi var ut o fiska. Fan helvetes jävla skit!!!!
Hoppas någon vänlig själ hittar den och lämnar in den på cafét som ligger där, men har spärrat mitt kort för säkerhetsskull. Helvete helvete helvete!!!!!

Hade lunchdate med Lena igår, gick en sväng på stan och har äntligen hittat ett par nya solbrillor, slipper jag stå o kisa o få ont i skallen på dagarna. Köpte även hårsnoddar och ett par snygga örhängen.
Var runt ett tag på stan, sen åkte vi ut till Marieberg och kollade på hur de byggt om. Höll på att gå vilse där inne, sånt där som bara en Ella o en Lena kan. ;)
Köpte även lite godis innan vi åkte hemåt.

Annars har jag jobbat utanför Nyköping i veckan, och ska iväg dit nästa vecka också. Har ungefär 4 veckors jobb, så det kommer ge med bra med pengar i juli, hur bra som helst. Har hamnat med två riktigt roliga lirare som får tiden där att gå riktigt fort. Även om jag saknar Dan som en tok när jag är borta från honom, sover inge bra utan honom.

Nej, nu ska jag återgå till att titta på fotboll där Sverige ligger under just nu. Kanske surar jag lite över min plånbok också, hoppas som sagt att någon vänlig själ lämnar in den på Ässundet Café.


Inga kommentarer: