torsdag, juni 19, 2008

Sådärja

Nu är jag hemma från Nyköping, blev även en tripp till Eskilstuna, så nu på måndag kommer jag hålla mig i Örebrotrakten. Ska bli skönt att vara här i krokarna, för då kan jag åka hem och sova ihop med Dan.
Helt sjukt vad jag är van att sova ihop med honom, var riktigt jobbigt första natten, det går ju bra men är jobbigt ändå.

Längtar ju ihjäl mig efter honom när jag är borta så länge.

Imorgon gifter sig min lillasyster, kan fortfarande inte fatta det. Hus och bröllop, snart kommer väl barnen också. ;) Kommer säkert gråta lite, hej hej vattenfast mascara. Ska ha en klänning med vit botten och stora färgglada blommor på, och älsklingen ska ha skjorta, kavaj och jeans till. Han är så snygg i det! *mums*

Jag är helt sjukt trött! Jobbar 12-17 timmar per dag och sover typ 5-6 timmar på natten, och äter typ bara skräpmat. Inte undra på att man är trött och svullen och helt slut i kroppen, var helt jävla färdig när jag satt i bilen på väg hem. Nickade till flera gånger, som tur är så körde jag inte.
Kom hem runt lunch idag, duschade och sen sov jag ett par timmar, nu är jag lite piggare men fortfarande helt mör i kroppen. Blir ju lätt så när man står upp och kollar efter bilar hela dagarna, inte för att det kom många bilar men ändå.

Nej, nu ska jag umgås med min älskade.

Inga kommentarer: