söndag, juni 22, 2008

Mycket nu

Jag borde verkligen sova, men kan inte. Har sovit på dagen idag, så lite svårt att somna nu. Dessutom har jag alldeles för många tankar och funderingar i min skalle, för mycket att tänka på och försöka reda ut, för att ens kunna somna tror jag.
Jag tänker inte berätta mer än så eftersom det är rätt privat, men de jag vill ska veta har redan fått höra det mesta. Sen finns det väl någon som inte vet, fråga så får du kanske veta. Men troligen inte.

Midsommar var mestadels bra, var ett riktigt fint bröllop och en gudomlig klänning (som ni ser på bilderna jag lagt upp i tidigare inlägg). Bara kvällen som spårade ur.

I morgon är det jobb igen, men skönt nog så är jag här i länet. Skulle inte palla med att sova nån annanstans än hemma just nu tror jag, även om de skulle vara bra att komma bort ett tag.


Nej, ska lägga mig och läsa och åtminstone försöka sova.
Tack alla som lyssnar på mig och stöttar mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du snart mår bättre igen ! Mådde själv så där ett tag, när man tänker så mkt så det inte finns en chans att man kan sova !

Ha det fint !