söndag, juni 29, 2008

Helgen som var

Har varit en bra helg.

I fredags var jag och Jenny på bio och såg Sex and The City, de kunde låtit bli att göra den, men gillade den ändå. Efter det gick vi och drack varsin Cosmopolitan på Björnis, svindyr då såklart, trevligt sällskap vägde dock upp det för min del.
Var hemma hos Dan i lördags, spelade kort och kollade på tv och bara myste.

Nu är Dan i Bleking och jag hemma, saknar honom, började sakna honom redan när jag åkte ifrån Kumla! Han ska vara i Blekinge till torsdag iaf, förhoppningsvis kommer han hem tidigare. Iofs spelar det ingen roll om han kommer hem tidigare, jag är ändå i Växjö antagligen.

Jobbet den här veckan består av jobb först i Örebro, sen bär det troligtvis av till Växjö på antingen måndagkväll eller tisdagmorgon, jag hoppas på tisdagmorgon för då kan jag sova hemma. Hatar mer och mer att sova borta och vara borta från Dan.
Men blir jobbet i Växjö så är vi bara 1,5 timmar från varandra, känns lite bra iaf. Kanske kan övertala honom att komma förbi någon dag. ;)

Idga har jag städat lite, bytt i kattlådan, diskat och hunnit handla lite. Hörs det att jag gjort och gör allt för att slippa packa? Men måste väl sätta fart med det snart, har ju iofs hela kvällen på mig och klockan är bara halv åtta.

Inga kommentarer: