söndag, juni 15, 2008

Hittade

Hittade min plånbok igår, den låg i bilen såklart. Vi var verkligen 3 personer som letade igenom den och inte kunde hitta den, så låg den på ett sånt där enkelt ställe.
Så nu är mitt kort spärrat och jag får ett nytt om 3-5 dagar, frustrerande.

Idag blir det inte mycket att göra, åka till mamma o pappa o hämta pengar så jag kan äta när jag ligger ute på jobb, ta en promenad, annars blir det mest bara slappa.

Får hoppas på en kort vecka den här veckan som kommer, det är ju midsommar och läggarna har en bit att åka. Så håll tummarna för att vi kommer hem på onsdag, eventuellt tidig torsdag. Men man ska väl inte hoppas på för mycket, dom ligger ju lite efter nu eftersom sakerna gick sönder i förra veckan.


Nej, nu blir det att åka till mamma o pappa.

Inga kommentarer: