söndag, juni 22, 2008

Mail

Orkade inte svara på mailet, så allt kommer här istället;

1. När gick du upp idag?
Runt 9.30
2. Diamanter eller pärlor?
Jag gillar strass, saker som glittrar
3. Senaste filmen du såg på bio?
Oj, alldeles för längesen för att jag ska minnas
4. Vad åt du till frukost?
Åt ingen
5. Vad är ditt andra namn?
Kristina
6. Din favoritmat?
Svårt att säga, finns mycket gott
7. Maträtt du inte gillar?
Rätt många eftersom jag är kräsen
8. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Kents nyaste
9. Vilken bil kör du?
Numer kör jag en Volvo
10.Vilken är din Favoritmacka?
Ost- och skinkbaguette
11. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Egoism
12. Vilka är dina favoritkläder?
Mina myskläder
13. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Vart som helst, bara det är varmt
14. Favoritklädmärke?
H&M har bra kläder, men inget direkt märke
15. Var vill du dra dig tillbaka?
Nånstans vid havet
16. Favorittid på dagen?
Beror på vilken dag det är
17. Var är du född?
Örebro BB
18. Vilken är din favoritsport att se på ?
Friidrott och fotboll
19. Coca Cola eller Pepsi?
Cola
20. Fotboll eller ishockey?
Fotboll
21. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla
22. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr tack
23. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Min syster har gift sig
24. Vad ville du bli när du var liten?
Hårfrisörska, sjuksköterska
25. Varit i Afrika?
Nej
26. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Inte vad jag vet
27. Varit med om en bilolycka?
Nej
28. Favoritdag i veckan?
Torsdag eftermiddag när jag jobbar som jag gör
29. Favoritrestaurant?
Har ingen direkt
30. Favoritblommor?
Jasmin, rosor med flera
31. Favoritsnabbmatsrestaurant?
Citypizzeria
32. Äger du en cykel?
Nej, inte sen nån snodde min
33. Vem fick du senaste mailet från?
Bekräftelse från telia att de mottagit mitt mail
34. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Tycker inte om kreditkort, men gärna H&M eller IKEA
35. Läggdags?
Beror på om jag ska jobba eller inte
36. Senaste personen du delade en middag med?
Alla som var på syrrans bröllop
37. Vad lyssnar du till just nu?
Tvn, en spinnande katt och en jamande katt
38. Favoritfärger?
Röd, rosa och lila
39. Hur många tatueringar har du?
Bara en än så länge
40. Har du någon piercing?
Japp, i öronen, näsan och naveln

Inga kommentarer: