onsdag, juni 04, 2008

Bollnäs

Varför är det alltid jag som ska anpassa mig och "hålla mig undan". Jo, för jag är snäll och gör det. Plus att Du har svårt att säga ifrån till vissa andra och det får jag lida för. *suck* Hur kul tror du jag tycker det är? Hur mycket tror du jag tänker ta bara för att du "inte orkar"? Nu är det nog..

Var till Bollnäs igår, åkte vid 2 igår natt och kom hem halv tre i morse, så jag är lite lagom sliten. Var vaken 24,5 timmar och jobbade ca 14, åkte bil typ 8 och vet inte vad jag gjorde resten faktist. Inte var det något speciellt tror jag. Men var lite lagom sliten när jag kom hem i natt, är fortfarande trött trots att jag sovit massor.

Ska väl iväg till Dan sen, men "ringa först så ni inte springer på varandra" eftersom exet ska till sin mamma som bor i huset bredvid Dan. Blir så trött. Hon ska ju ha koll på allt han och jag gör. Undra vad hon får ut av det?

Nej, ska väl ringa Dan nu..

Inga kommentarer: