lördag, maj 31, 2008

Lördag

Så var det dålig uppdaterat i veckan igen, inte hänt så mycket dock.

I onsdags hängde jag lite hemma hos Jenny och hennes söta hundvalp Molly! Sötare finns nog inte!
Sen har jag och Dan varit o badat och bara umgåtts.
Igår var jag hemma hos Jenny igen, eftersom vi bestämde att vi skulle mysa på hennes balkong. Så vi satt där, bjöd sen in Lena också. Så vi satt där och drack vin, o Jennys goda drinkar! Hon ska få bli min privata bartender har jag bestämt! ;)

Självklart så har exet hållit på o tramsat också, såklart! Inte så otippat som vanligt, fast nu börjar hon bli lite läskig måste jag få säga. =/ Hoppas hon inser det själv, innan hon förstör hela sitt liv för sig själv.

Idag sitter jag hemma hos Peter på hans uteplats och dricker vin och pratar strunt som bara vi kan! Lika trevligt som vanligt! Är otroligt glad att jag har Peter som vän! Han är som en bror till mig, fast bättre! =) En av de bästaste vännerna alla kategorier!


Nej, nu har Peter börjar dammsuga en matta här, så jag ska väl vara social så han inte får för sig att börja städa hela lägenheten. =P

Inga kommentarer: