tisdag, maj 20, 2008

Appropå ex

Hade möhippa för min syster i lördags, hade riktigt roligt faktist! Har även svårt att fatta att hon verkligen ska gifta sig! Kommer lägga upp bilder från möhippan nån dag när jag orkar.
Vi satt ute på morgonen när det regnade, visserligen under tak, men nu är jag sjuk igen. Otippat va? Nej, inte de minsta.

Firar idag 3 månader med min Dan! Tiden går så fort när man är kär! Helt sjukt vad jag tycker om honom, mer och mer för var dag som går! Dock har han nea den här veckan, så vi ska fira lite nästa vecka istället.

Appropå Nea, exet har ju slagit alla rekord i saker man inte ska göra. Nu har hon sagt till stackars nea att hon inte får röra mig. Helt sinnessjukt!
Nea sa att hon ville ju röra mig, så jag fick säga att det var okej att göra det även om hennes mamma förbjudit henne det.
Stackarn måste ju vara helt förvirrad när hon blir förbjuden sådana knäppa saker. Man kan inte ge sig på barn på det sättet som exet gör.
Nu hade hon tydligen ringt och hotat Dan igen med en massa saker, fattar hon inte att hon sabbar mer för sig själv och för sitt stackars barn än för någon annan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud ... så skulle jag aldrig kunna göra ! Hur gammal e hon tjejen ? Tur hon vågade säga det till dig !

Anonym sa...

Exet är 27 som jag, kan man dock inte tro..