lördag, maj 24, 2008

Bihålorna?

Har varit sjuk i flera dagar nu med yrsel och huvudvärk, idag är min hals lite trasig så jag låter lite värre än vanligt. Huvudvärken mildrades dock när jag använde nässpray, konstigt nog, så jag misstänker att de satt sig i bihålorna eller nåt.
Undra varför det är så svårt att se ur min synvinkel ibland, jag vet att de inte är kul för dig de är de inte för mig heller. Om du bara lyssnade på mig så skulle du förstå mig, men det löser sig väl.

Ikväll blir det EurovisionSongContest med schlager-Lena! Ska bli riktigt trevligt! Får väl se om man möter upp Jörgen o gänget ute nånstans sen, men de märks då.

Gick på stan med Helena idag, otroligt skönt att träffa henne igen! Saknar henne alltid när hon är borta. Dan uttryckte det fint; "se till att hon flyttar till Örebro igen, såhär glad har jag aldrig sett dig". Tror dock inte hon kommer tillbaka till den här stan än på ett par år, om nånsin! =P


Nej, ska väl göra ännu ett försök till att vila lite innan jag packar ihop mig för schlagerkväll! För innan jag ska kolla på schlager så har jag lovat att kolla lite på tv med Nea!


Inga kommentarer: