lördag, maj 10, 2008

Uppdatering

Jag vet att jag är världssämst på att uppdatera just nu.

Har slutat på de jobbet jag började på i måndags, funkade inte alls kan jag säga. Försökte och försökte, men känner man bara ångest av att gå till jobbet så ska man inte gå dit!
Så på måndag så blir det tillbaka på dagis, hurra!!

Igår fick Dan träffa hela min släkt, gick bra antar jag. Ingen som sagt nåt annat åtminstone.

Spenderat halva dagen i Kumla idag, fick sola och busa med Nea när Dan och hans pappa fixade med bilen. Satt först hemma hos Dans syrra, sen promenerade vi hem till Dans föräldrar.
Har solat ungefär hela dagen, och nu har jag varit hemma ett par timmar och ska väl promenera hem till Dan om en stund, om jag orkar. Kanske åker buss, han var ju så kinkig o ville inte komma hit och hänga med mig i solen/skuggan. Han sitter ju hellre inne.

Ja, ni ser vad mycket spännande de händer i mitt liv.


Inga kommentarer: