torsdag, maj 22, 2008

Hysteriska ex

Hans ex beter sig nu värre än vanligt, jag menar hur kan man ringa 18 gånger inom loppet av typ 10 minuter? Och inte fatta att han inte vill prata med henne när han inte svarar? Frågan är om hon nånsin kommer acceptera att han går vidare utan henne?
Fast nu pratade han tydligen med henne fastän han sa att han inte skulle svara, inte så otippat om jag får säga det själv. Han tror det kommer lugna ner henne, men det har han trott förut med exakt samma scenario. Han är lite väl naiv när det gäller henne.

Ja, annars är jag hemma sjuk med feber, snorig, huvudvärk och ont i halsen. Kommer garanterat vara hemma i morgon med, tråkigt nog. Fatta vad pengar jag förlorar. =/

Ikväll är det schlagersemi med Perrelli som jag ska titta på, själv hemma eftersom jag inte orkar med en unge idag. Speciellt inte en som ser mig som sin privata leksak, och som vaknar ett antal gånger per natt, och som kommer in o lägger sig i sängen hos oss vid sex på morgonen så man inte kan somna om. Har en tendens att bli för mycket när man är sjuk.

Nej, ska lägga mig ner och vila en stund igen.

Inga kommentarer: