måndag, maj 26, 2008

Rajdidaj

Blev tokmobbad både i Kumla och N.Kil för att jag lät som jag lät, och inte kunde prata. Även Linnéa var gullig nog o mobba mig. ;) Fast hon gjorde det på ett sött sätt, så det gjorde inget.

Hade riktigt kul i lördags och mådde förvånansvärt bra igår för att ha blandat som jag gjorde, men kanske berodde på att jga hann spy innan vi gick ut.
Började med rödvin, som var helt okej för att vara rödvin, även fast jag inte dricker det i vanliga fall. Sen fortsatte vi med chokladlikör och hann även få i oss 2 rom och cola. Vi funderade på om vi skulle gå ut, och kom fram till att det vore skam att inte utnyttja den grad av berusning vi var i. Så vi drog till strömpis där vi träffade på Jörgen o Anders. Lena var tydligen fullare än jag trodde, hon skulle gjort som jag, spy innan hon gick ut. =/
Var kvar på Strömpis till de stängde, och sen blev det den obligatoriska nattpizzan på grillis innan jag satte mig på sista bussen hem.

Sov hemma två nätter den här veckan eftersom jag behövde sömnen då jag var sjuk, attans vad dåligt jag sov utan Dan. Vaknade vid 8 på morgonen dom dagarna jag sov själv, och nu när jag sov här i natt så sov jag hur gott som helst. Ett bra tecken kanske.


Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa/sova/ta igen mig då jag måste till dagis imorrn. Ska försöka låta bli att prata på ett par timmar nu, så jag sparar rösten så jag inte skrämmer barnen imorgon.

Inga kommentarer: