torsdag, maj 22, 2008

Otippat, nej..

Jahopp, då har hon sagt att hon ångrar sig. Hon är ju otrolig. Hon sitter hos sin pojkvän uppe i norrland och sitter och säger till sitt ex att hon ångrar sig? Hur funkar man då?
Hon har ju iofs gjort nåt liknande förut, men de gör ju inte saken bättre kan jag säga. Inte roligare heller för den delen, för hon kommer flippa ur snart igen. Han/hon trodde också på allvar att jag tänkte "låta dem" umgås ensamma för att diskutera neas boende, när de mkt väl kan göra de på telen eller på annat forum. Trolit att de får vara ensamma när hon sitter och säger sådana saker. Jag litar på Dan så missförstå mig rätt, de är henne jag inte har mycket förtroende för. Inte för att jag tror hon gör nåt, utan mer för att hon antagligen kommer försöka manipulera honom, och hittills har ju det gått bra så..

O nu när hon sagt att hon ångrar sig så är ju Dan så blödig med henne igen, han glömmer i stort sett bort att det finns en flickvän som mår skitdåligt över hela "dalta med ex" grejen.
Bara för att hon ska hålla på och säga saker som hon egentligen inte behöver säga, och han säger att han inte tänker vara lika elak mot henne som hon var mot honom. Det handlar inte om att vara elak, det handlar om sunt förnuft. Åtminstone i mina ögon.

Jag blir bara så trött på allt, när det börjar gå bra för honom och mig så kommer hon alltid infarande.
Jag vet att de har ett barn tillsammans och att de inte var längesen hon kastade ut honom, och jag vet att de måste ha kontakt för Neas skull. Men nån jävla gång får hon ta och ge sig..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Usch du.. Du är alltid välkommen hit om du behöver prata av dig. Nu erbjuder jag också valpterapi ;)

Anonym sa...

Tack! Kanske kommer förbi en sväng här imorrn eller på söndag för lite prat och valpterapi! =P