tisdag, maj 27, 2008

Idag

Var hos läkaren idag och blev sjukskriven veckan ut, hur skönt som helst för min hals. Jag måste vila den har jag kommit fram till, men inte så lätt när man vill prata med sin pojkvän eller måste ringa viktiga samtal.
Läkaren kom iaf fram till, efter ett blodprov och ett halsprov, att jag har en virusinfektion och det går inte att bota med penecillin eller något sådant. Så nu har jag gett mig själv talförbud för resten av kvällen, om jag nu nån gång ska bli bra liksom.

Följde med när älsklingen fiskade lite idag, satt och solade o läste, gick och pussade och gosade med honom ibland. Så skulle man ha det jämt, var hur mysigt som helst!
Nu är han iväg och fiskar igen, fast nu med Andreas, så jag passade på att skura badkaret, handfatet och toan. Så kan jag bada sen om jag känner för det.

Nu ska jag återgå til tvn iaf!

Inga kommentarer: