söndag, juni 08, 2008

Allt o inget

Var ute en sväng igår med älsklingen. Vi kom fram till att vi inte ska dricka mer eftersom ingen av oss kan hantera det, vi blir bara elaka mot varandra och ledsna. Så nu är det nolltolerans för alkohol för Ella och Dan.
Var på Strömpis iaf, träffade på Jörgen, Robban och Linda där, trevligt att träffa dem alla igen då de var ett tag sen. Drog hemåt vid 1 tiden.

Ja, exet håller fortfarande på och larvar sig och försöker förstöra för mig och Dan. Hon har inte smsat mig något mer, men väntar bara på det. Dock säger hon nu att hon kastat alla Dans grejer som var kvar på landet, vet inte vad man ska tro längre. En sak som är säker är iaf att hon behöver proffesionell hjälp att komma igenom det här, hoppas hon inser det bara.

I veckan blir det Nyköping, ska bli svårt att vara borta från Dan faktist, känns riktigt jobbigt. Kommer längta ihjäl mig efter honom, men det ska nog bli bra.

Nu är det dags att packa ihop allt jag ska ha med mig. Blä.


Inga kommentarer: