torsdag, januari 22, 2009

Beröm

Hade en bättre dag på praktiken idag!

Fick idag bara massa beröm på praktiken. En tjej kom fram och sa att det verkligen märks när jag är där, för saker blir gjorda och saker uppackade!
Min handledare där sa idag att hon kunde sluta eftersom jag var så duktig på att bedöma priser på prylar! O att hon ville ha kvar mig en månad till för att jag var så duktig.
Sånt värmer! Och väger upp för igår en del. Får se till att sluta tidigt på onsdagar när surtanten är där så blir det nog bra.

Imorgon blir det träning med Lenafena, ska bli så skönt. Var inne på H&M idag och provade snygga saker, satt inte bra alls. Men så är min magen svullen på grund av mens och sånt, men ändå! Kändes inte skoj att prova kläder, så nu är jag extra motiverad att träna imorrn!

Sist jag tränade ökade jag vikten på de flesta av mina saker, och ökade repetitionerna på situps och sånt. Kändes hur bra som helst så jag ska fortsätta köra på dem! Eller varför inte lägga på mer? Får se hur det känns.


Nu ska jag fortsätta heja på Sverige i handbolls VM.

Inga kommentarer: