måndag, januari 12, 2009

Uppdatering

Var ute med Lena i helgen! Hamnade på Strömpis trots att det var så dyrt att gå in. Men visade sig att det var rätt kul ändå, eller jag hade kul vet inte hur de var med dig Lena. ;)
Kom hem rätt sent till Dan eftersom han också var ute, kom till Strömpis o hängde med oss. Stannade ju vid Hålet i väggen o köpte mat, så var väl hemma vid, strax efter 3 kanske. Lite lagom seg på söndagen.

Skulle ha tränat spinning i söndags, men fick såklart ställa in pga seghet o bakishet, plus en viss del förkylning. Men ska försöka ta mig iväg imorrn efter praktiken och gymma lite, lär ju vara tokmycket folk o ta en stund, men vad gör man inte för att komma igång. Ska gå på cirkelgym på torsdag och se vad det är iaf, får hoppas det är kul.

Nej, ska försöka dra mig hemåt och sova nu. Men först ska jag skicka mail till min handläggare om att få börja på det Dan går på, och/eller gå ner till halvtid eller nåt på praktiken. Får se hur det emottas.

Inga kommentarer: