lördag, januari 31, 2009

Fel

Såklart så fick jag ju fel minneskort när jag var iväg o köpte mobil igår.
Så fick bege mig dit idag och byta, fick sällis av Peter idag. Det tog bara typ 5 minuter och 2 personer till hjälp, så jag antar att det går framåt! Såklart var en av personerna en av de som trasslade med mig igår, o han kände väl igen mig för han morsade på mig så glatt så.

Efter de åkte vi till Eurostop och käkade på restaurangen där inne, var supergod mat! Lite dyrt kanske, men det var det värt, blev proppmätt!
Sen var det bara in på bolaget o iväg o lämna av Peter o sen hem till missarna ett tag.

Nu sitter jag hemma hos Dan och väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan hoppa in där, sen ska vi dricka lite och Lena kommer hit. Vet inte vad som händer sen, men det löser sig alltid!

Inga kommentarer: