fredag, januari 16, 2009

Kallt i natt

Var svinkallt att jobba i natt. Såklart skulle det bli -10 grader när vi skulle jobba, plus att de blåste lite kallt. Var inte vidare skönt kan jag säga!
Var hemma till strax efter 4 iaf då vi slutade vid 2, de var bara lägga sig och sova ett par timmar innan det var möte på RK med min handläggare och min handledare vid 9.
Min handledare på RK hade bara bra saker att säga om mig, skönt nog, men hade inte riktigt väntat mig annat. Men skönt o höra ändå.
Fick lite skäll från min af-handläggare för att jag var sjuk så mkt, fast de sa hon sen att de kan man ju inte rå för. Nej, exakt! Vet inte riktigt vad hon får allt ifrån.

Kom iaf fram till på mötet att jag får ta en hel dag ledigt i veckan för att söka jobb, och kanske gå nån em eller så för att gå hem o söka jobb. Det sistnämnda visste jag inte att jag fick, då hade jag utnyttjat det mer. Kommer göra det nu iaf, för jag vill ha ett jobb! Eller iaf få plugga!

Var iväg och gymade igår som jag skrev i föregående inlägg, riktigt skönt må jag säga. Idag så övertalade Linda mig att följa med mig på spinning, eller jag var väl inte så svårövertalad. Riktigt skönt att spinna må jag säga, sen ska jag iväg och gå på cirkelgym på söndag! Så nu är jag igång igen! Eventuellt blir det promenad med Linda imorrn också, får hoppas på lagom varmt och sol!

Nu ska jag åka hem till Dan och se vad vi ska hitta på ikväll.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tänkte faktiskt på dig när jkag gick till konsumförut och frös halvt ihjäl. Jag hade aldrig pallat att jobba ute i kylan..

Ella sa...

Nej, knappt så jag pallade det själv ska jag säga dig. Det är tur man har en bil som man kan sätta sig i emellanåt, och varm nylagd asfalt man kan stå på för att värma fötterna.. =)