måndag, januari 19, 2009

Lista snodd av Lena

1. Hur gammal är du om fem år? 33 fyller jag det året, usch..
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tanterna på praktiken och katterna än så länge.
3. Hur lång är du? ca 162
4. Vilken är den senaste filmen du sett? PS. I Love you
5. Vem ringde du senast? Dan
6. Vem ringde dig senast? Dan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "hihi" från Lena
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 2 januari tror jag det var.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna/Bruna
12. När vaknade du i dag? Strax efter 7, gick upp halv 8.
13. Vilken är din favoritjulsång? Gläns över sjö o strand med Tommy Körberg
14. Vilken är din favoritplats? Soffan tror jag
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i kylan nånstans
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte den minsta aning
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och spöken
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En sketch på tv med Björn och Robert Gustavsson
19. Hur stor är din säng? 180 lagoma cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Bara i Örebro
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor på vintern, barfota på sommaren.
26. Är du social? Beror på situationen
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag vet inte, glass?
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Beror på vilken säng det är
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa/kela? Jajjemen
35. Är du en beroende människa? Hmm, ja de är jag nog.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner en som fyller år på samma dag som mig ja.
37. Vill du ha barn? Ja, nån gång
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat
42. Äger du dyrbara smycken? Inte dyra smycken, men dyrbara på andra sätt
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Alldeles för många, tittar för mkt på tv.
44. Kan du rulla med tungan? Beror på vad som menas
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, Dan är rätt rolig, Linda, Lena. Roligast vet jag inte.
46. Sover du med gosedjur? Ja, mina katter men inga mjukdjur
47. Vad har du för ringsignal? Kylie Minouges "Wow"
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nja, ett par gamla skor.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min filt med lite rött på.
50. Flirtar du mycket? Är rätt flirtig av mig, men försöker skärpa mig
51. Kan du byta olja på bilen? Byta olja kan jag inte, men kan kolla nivån och fylla på.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med en bok av Marian Keyes som heter "Är det någon där?"
54. Läser du någon dagstidning? När jag har tillgång till den så läser jag NA
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, får den varannan vecka.
56. Dansar du i bilen? Lätt att jag gör!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rockklassiker, där Rix låg förut.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett pris på en prislapp på praktiken
59. När var du i kyrkan senast? Oj, de är skitlängesen. Minns inte när de var.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade ingen favorit där, hatade högstadiet.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka, när jag var på cykelsemester på Gotland med mamma, pappa o syster i mitten av 90-talet.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Börja på universitetet så kommer du känna dig gammal när alla presenterar sig. 19 år, 20 år, 21 år.. Va?! Är man ens torr bakom öronen då?

Ella sa...

Men shit! Då kommer jag känna mig superung när jag börjar där.. =P