torsdag, januari 08, 2009

I natt

Inga mardrömmar inatt, så skönt! Men ska väl inte säga för mycket. *tar i trä*

Praktik idag, fick packa upp kläder och prismärka och hänga ut typ. Oerhört spännande dag idag, eller kanske inte.

Inga planer för helgen, mer än att hänga med Lena på lördag och sen spinna på söndag. Men dte blir väl att hänga med katterna och Dan o Nea resten av tiden.

Passade på att gå en sväng på rean idag efter praktiken, hittade ett par gympadojor likadana som jag har så jag köpte dem. Sen hittade jag lite saker på H&M som inte var på rea, men linnen och sånt behöver jag alltid ha, och lite bodylotion och ett nagellack.

Undra om jag ska ta o lägga mig ner i soffan lite nu kanske och bara slappna av, eller gå ner och boka tvättid till Dan. Lägga sig ner en stund först, sen gå ner.


Inga kommentarer: