fredag, februari 27, 2009

Dagen

Avslutade kvällen igår i samma lugna sköna stil, spelade lite alfapet o kollade på tv.

Idag blir det lite mindre att göra. Sitter just nu hemma hos två löpande katter och en icke-löpande kisse, ska lägga mig ner i soffan och läsa min nya bok en stund, kommer säkert att somna. Gör inte så mycket om jag somnar, inte direkt så jag har något att passa imorrn.

Imorrnkväll blir det sista delfinalen i mellis med Jenny och kanske Lena, kommer bli lika trevligt som alltid.

Nu ska jag facebooka lite och sen läsa en stund.

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir det hemma hos dig eller hemma hos jenny? Jag kommer hursomhelst... mellis kan man ju inte missa!

Jenny sa...

Jani har sagt nej till att vara här så det får bli hos ellapella. :P

Ella sa...

jasså, det har ni bestämt bara sådär.. =P