onsdag, februari 11, 2009

Update

Idag pratade jag med läkare det första jag gjorde när jag gick upp, är nu sjukskriven veckan ut pga för mycket ångest tack vare tabletterna. Skönt att få fokusera på att försöka må bättre istället.

Var iaf iväg och tränade med Lena idag, skönt, men idag var jag otroligt omotiverad. Men jag var duktig och gick iväg ändå, för jag ser målet framför mig! Kommer känna mig nöjd med mig själv på stranden i år, förhoppningsvis iaf! Är ju fastare lite här och där!

I morgon ska jag iväg o hämta läkarintyg, få mina papper påskrivna o posta dem. Sen ska vi till Kumla o Dan ska städa ur sin bil och sen ska vi åka o hämta min byrå som jag fått efter gammelmormor. Ska ta med en kista också tydligen. Har inte träffat min "mormor" på en massa jävla år.

Annars har jag sovit och inte gjort så mycket alls idag, bakade chokladmuffins iofs. Har nyss ätit muffinsen varma med nytinade hallon till, supergott! Nästa gång ska jag nog lägga i några i smeten!


Nu ska Dan bara duscha klart och sen ska vi spela en omgång alfapet, sen är det nog sängen för mig är rätt trött nu i början av tablettätandet.

Inga kommentarer: