söndag, februari 15, 2009

Igår

Fick med MumsMåns till final och Lili&Susie till andra chansen igår, så jag är nöjd.

Satt hemma igår med Dan och drack ett glas vin och tittade på melodifestivalen, eller jag tittade och Dan sket i det hela. Jättekul att kolla på med honom, verkligen. Får hoppas de blir med någon mer intresserad nästa gång.

Idag blir det Kumla och inte så mycket mer. Kanske en liten promenad, själv då givetvis. Men får se, är ju rätt snorig med huvudvärk och begynnelse till feber.

Nej, lämna datorn till Dan nu.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Vi kanske kan titta på lördag :) Jag vill iaf fira att min tenta är avklarad då. :)

Ella sa...

Låter som en plan! =)

Anonym sa...

jag vill gärna vara med. Jag fick ultimatum i lördags att lägga bort mobilen eller så skulle J byta kanal. Så var inte så kul här heller!

Ella sa...

Förstår inte att dom är så tråkiga att titta med! =P

Ella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.