måndag, februari 02, 2009

Moffande, träning och helgen

Hade en trevlig kväll med Lena och Dan här i lördags, blev att jag o Lena var kvar hemma. Åkte sen hem på natten av olika anledningar.
Söndagen blev en riktig bakisdag med en massa moffande av chips, pizza och massa cola. Usch, inge bra o äta så mycket skräp på en dag. Passade på att kolla en massa film också, mysigt.

Idag var jag hemma från praktiken, hängde med Lena och gymade istället. Dock hade ingen av oss nån motivation, så det blev väl halvdant även om vi tog oss igenom våra program. Ingen musik spelade de heller, började med de lagom till vi stretchade o skulle gå hem. Så de var väl inget där som motiverade idag precis, men som sagt, tog oss igenom programmen ändå.

Denna vecka kommer de bli träning fler dagar än vanligt, plus lite spinning nån dag också! Har inte varit på spinning på typ 2 veckor nu, är väl dags att börja variera träningen igen.

Neavecka är det också. Och vi får hit henne sjuk, as usual, så jag kommer säkert vara sjuk snart. Brukar funka lite så tyvärr.

Har inte gjort så mycket idag ändå, var o tränade som sagt. Lite senare var jag och Dan o handlade lite inför Neaveckan, och sen har vi kollat på film hela kvällen. Så skönt att bara ta de lugnt o inte göra så mycket ibland.

Nu ska jag snart gå o lägga mig, men först ska jag försöka motivera mig att gå till stället jag hatar, praktiken det vill säga. 13 dagar kvar på stället, sen slipper jag förhoppningsvis skiten.

Nej fy vilka tråkiga uppdateringar jag har.

Inga kommentarer: