tisdag, februari 03, 2009

Miss it

Lite träningsvärk idag sen träningen, men sånt får man nästan räkna med ibland. Kommer ju träna imorrn och på fredag också. Mycket träning den här veckan, men det kan jag behöva i mitt deppande.

Gick hem strax efter lunch från praktiken, sökte lite jobb istället för att vara där och må dåligt. Sen mailade jag min handläggare på af imorse, hon ringde upp vid tre. Vill gå ner till halvtid de sista 12 dagarna som är kvar. Som vanligt hade hon noll förståelse för det jag sa. Hon förstod nog inte heller hur mycket kraft det tog för mig att få fram. *suck*

Ska prata med handledaren på praktiken imorrn, så får vi se vad hon säger. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men känns som att hon kan ha mer förståelse för det jag säger. Vet inte varför men det har jag fått för mig iaf.


Saknar min dator! Vill ha tillbaka den nu! Bara hoppas på att Peter kan fixa den. Miss it!

Inga kommentarer: