torsdag, februari 26, 2009

Slutat

Har nu slutat på praktiken, gjorde sista dagen i tisdags. Så skönt att slippa stället, så nu börjar jag på KFG på måndag. Handläggaren på af blev tyst och sa ingenting på en bra stund när jag talade om att jag blivit heltidssjukskriven i två veckor, hade pratat med henne om att gå ner på halvtid innan dess. Så går det när man inte lyssnar på mig.

Har varit duktig och skött träningen, dock har jag varit mindre duktig med maten men ska skärpa mig med det nu. Måste ju se nån skillnad till sommaren menar jag, och då måste jag äta bättre.
Tränat två gånger den här veckan, funderar på om jag ska gå iväg i morgon med, får se om jag orkar det.

Snart ska jag och Dan gå iväg till af så jag får skriva på beslutet om att jag ska börja på KFG.


Superskönt vårväder ute förresten, ger en lite hopp om livet igen! Varmt och vårigt.

Nej, facebooka lite innan vi går kanske.

Inga kommentarer: