fredag, februari 20, 2009

Fullt upp denna vecka

Har varit fullt upp den här veckan.

Nea kom hit i tisdags och vi åkte direkt iväg på kalas i Kumla då Dans systerson fyllde 6 år. I onsdags åkte vi till Pålsboda och blev tatuerade medans Nea lekte med lille River. Igår gick vi på bio och såg på Bolt! Störtskön film, såg den på svenska, tror den kan vara ännu bättre på engelska. Gillade den iaf!
Idag har vi varit iväg till Lek&Buslandet i 3 timmar och lekt av oss rejält, eller jag och Nea har lekt medan Dan skyllde på sin tatuering och satt mest och kollade runt.
I morgon ska vi åka till Kumla så Nea får träffa farmor och farfar och sova hos dem, så den här veckan har det varit fullt upp.

Trots den fulla veckan har jag hunnit med att träna 2 gånger, eller en och en halv kanske, beror på hur man ser det.

Nu ska jag lyssna på låtarna inför morgondagens delfinal i mellis, som ska ses hemma hos Lenisen. Blir jag, Jenny och Lena då.

Förresten så firar jag och Dan 1 år idag, vem trodde de skulle hålla så länge? =)

Inga kommentarer: