fredag, februari 06, 2009

Melodifestival

Nu har jag lyssnat igenom årets bidrag till Mellis. Har fastnat för två av låtarna efter första genomlyssningen, man får visserligen bara höra en minut styck av låtarna, men än så länge så är två helt okej i mina öron. Får väl se om de håller i morgon med.

Nu ska jag fortsätta febra här och ta hand om ytterligare en sjukling, Nea är ju frisk nu och har smittat oss. Ska gå o handla lite pizza till mig och Dan, det får man äta när man är sjuk!

I morgon är det mellis med Jenny och förhoppningsvis Linda också, och Lena en sväng också om hon orkar! Ska bli riktigt trevligt! Längesen man träffade Jenny nu, så de är på tiden! Så ska hon få present också!


Nu ska jag kila iväg o hämta våra pizzor.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Är du sjuk? Jag vill inte bli sjuk :S

Ella sa...

Har ingen feber, bara allmänt hängig. Tror inte den hängigheten smittar.. ;) Men skulle jag bli sämre säger jag till!