söndag, februari 05, 2012

Lugn helg

Har varit en lugn helg för min del.

Har gått på löpbandet en del, skitskönt att ha något sådant att tillgå när det är så kallt ute. Dessutom så är det inte så kul att gå utomhus själv, bättre att stå på bandet och kolla på en film samtidigt så tänker jag på annat och inte på hur jobbigt det kan vara.

Igår var jag hem till Lena och kollade på Melodifestival, skitkul att träffa henne igen! Var alldeles för längesen sist, men blir mer av den varan nu när det är Mello! Rätt artister gick vidare till final för min del, och hyfsat okej till andra chansen. Får vi se sen vad nästa vecka har att ge.

Nu ska jag ta och plugga lite innan jag ska åka till Kumla och hämta Linnéa.
Förstår inte så mycket av texterna och hur vi ska kunna få ut något ur dem, har gett upp den engelska för den förstod jag inte alls trots upprepade försök. Får hoppas på att någon annan i förseminariegruppen har förstått den och kan förklara. En annan text består bara av statistik, inte så skoj att läsa. Den jag håller på med nu är segt skriven, men ska försöka ta mig igenom den ändå. Sen måste jag börja läsa en avhandling som ska skrivas om till på fredag (eller om de var torsdag..). Det känns som det är rätt mycket med skolan just nu.

Inga kommentarer: