fredag, februari 03, 2012

Mycket igår

Jag hann med mycket igår! Jag läste texter som ska vara lästa till på måndag, jag diskade en massa disk, jag var på löpbandet en timme, jag lagade mat och jag hann med att vara själv och titta på film ett tag där också.

Idag känns det inte lika effektivt. Jag har varit med syrran till vc och tagit hand om barnen när hon var in till barnmorskan, jag var även med syrran o barnen när de handlade. Alltid lika mys att träffa mina små syskonbarn!

Har nu tagit en sväng med dammsugaren och ska försöka mig på att läsa lite skoltext, det går inte så bra. En av texterna har jag gett upp helt, så nu håller jag på med den andra (tredje) texten vi fick tillgång till via bb. Går inte så bra det heller, men jag försöker iaf!

I morgon drar melodifestivalen igång! Lena och jag ska glo på den! Har inte träffat henne på länge så det ska bli mucho trevligt.


Läsa skoltext var det ja...

Inga kommentarer: