onsdag, februari 15, 2012

Skrivuppgift

Har som sagt skrivit på en uppgift till skolan med Jenny, vi är otroligt effektiva och blev klara på två dagar! Även om vi tillslut fick skrivkramp och inte kom på något mer att skriva om första dagen. Men det gick över förväntan och nu är vi klara! Ska bara kika igenom det hela, men är väldigt nöjd med vårt arbete måste jag säga! Vi jobbar bra ihop!

Var och kollade in förskolan jag ska göra 25 dagars VFU på, kände till verksamheten så det var mest att lämna utdrag ur registret och säga hej typ. Känns som det kommer att bli bra! Perioden drar igång mitten på vecka 10, tyvärr kan jag ju då inte jobba under den tiden! Men det är bara att bita ihop och köra på!

I helgen blir det melodiFESTival hemma hos Lena, ska bli mycket trevligt! Är typ 5 personer allt som allt, blir precis lagom känner jag!


Nu ska jag ta o kika igenom arbetet innan jag fixar lunch! Har ju hela dagarna för mig själv som det är nu! Dan är ute och gör praktik på sporting på obestämd tid, och Linnéa är då på fritids. Så skönt att kunna få vara mig själv ett par timmar om dagen!

Inga kommentarer: