tisdag, februari 21, 2012

Plugga? Sådär..

Har försökt att plugga idag, har gått sådär faktiskt. Min disciplin har rymt sin kos och jag vet inte vart den är. Skulle behövt läsa bra mycket mer än vad jag gjort idag! Ska jobba i morgon eftermiddag så hade iaf behövt läsa ut boken på ca 200 sidor (eller hur många sidor de nu var). Har ungefär 80-100 sidor utöver den boken som ska läsas, och vi ska ses på torsdag förmiddag för att skriva svar på de frågor som ställs i kurshandledningen.

Snart ska jag fixa lite mat och matlådor till i morgon, Dan behöver ju matlådor nu när han är ute på praktik. Funderar på att göra extra mycket så att jag slipper fixa mat i morgon också, tar ju en stund att fixa mat och jag behöver den till att plugga. Vi får väl se när det blir dags, ag menar, är ju inte så svårt att göra lite extra mat.

Har lagt ner pluggandet i omgångar under dagen, och nu lägger jag nog ner det helt för idag faktiskt! Får inte in något mer i skallen om bedömning i förskolan nu.

1 kommentar:

Lena o Jacob sa...

lassange är alltid bra att göra. blir många matlådor och funkar riktigt bra att värma.