tisdag, februari 07, 2012

VFU

Har nu fått veta att jag kommer få göra min VFU (praktik) på ett ställe där jag jobbat tidigare! Ska bli skitkul eftersom man har en liten hum och vilka personalen och barnen är. Cykelavstånd är det också, så bara hoppas på att det inte blir mer halt eller snö!

Annars gör jag inte så mycket annat än pluggar och wordfeudar.

I morgon fyller en av de bästa 30 år! Grattis i förskott gumman! Fast du får säkert ett sms också. =P Sen måste ju jag och Lena hitta nån dag där vi kan åka och ge henne hennes present. Det löser sig säkert.

Var så otroligt omotiverad idag till seminariet, orkade knappt engagera mig, och jag störde mig inte ens på babbelfian som ska ha en åsikt i allt vare sig någon lyssnar eller inte. Så omotiverad var jag.

Nya tag i morgon då jag ska sitta hela dagen med att skriva om avhandlingen jag valt. Borde gå bra och jag har börjar lite smått idag, men eftersom min hjärna stängt av nu så är det ingen idé att försöka kickstarta igen. Blir bara mos av allt om jag försöker skriva nånting mer nu.



Nej, sätta sig framför tvn en stund för att tömma hjärnan på all litteratur jag letat fram och hoppas på att dagen blir bättre.

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack så mycket! :)