torsdag, februari 16, 2012

Rensat

Börjar tröttna på alla dryga och spydiga kommentarer jag får på facebook, känns inte kul att ha dem som vänner där längre. Vill inte ha "vänner" som drar ner mig i en massa negativt. Så nu har jag rensat lite i min vännerlista, ska gallra mer i morgon när jag funderat på om jag vill ta bort fler eller inte.

Var ute och jobbade lite idag! Var skönt att komma ut och göra det också, inte bara hålla på och traggla med skolan hela tiden. Känner mig fortfarande väldigt skoltrött, behöver de här kommande sommarlovet. Eller i alla fall att få jobba lite, och inte behöva tänka på en massa som ska läsas och skrivas om.
Men nu är det ju inte så långt kvar på skolan, bara hösten kvar liksom! Ska bli skönt att få jobba, men pirrigt!

Ska väl gå och försöka vara lite social med Danen nu.

Inga kommentarer: