tisdag, februari 28, 2012

Sjukling

Sitter här sjuk igen, förkyld och febrig och huvudvärk. Inge roligt att vara en Ella just nu! Speciellt inte när det är planerat en heldag i skolan i morgon, det kommer jag inte palla så jag kommer säkert skippa sista föreläsningen och skriva av någons anteckningar. Skulle helst av allt vilja vara hemma och sova, men det är bara att bita ihop om jag inte vill ha någon komplettering.

Annars händer det inte mycket, lite mer skoltrött än innan men annars inget nytt.

Ska på kalas i helgen, älsklingssysterdotter fyller 3 år! Eller hon fyller nästa vecka, men de har kalas i helgen. Ska spendera lite tid med henne innan och efter kalaset också tänkte jag, längesen jag umgicks med henne.

Nu ska jag ta mig ett par alvedon och sen krypa ner i sängen och försöka sova, så jag inte är helt väck i morgon på seminariet. Förstår inte att de måste lägga ett sånt långt seminarium, det funkar inte att prata om samma saker i lite drygt fyra timmar, inte de här sakerna iaf. Och speciellt inte mellan 8 och 12...

Inga kommentarer: