tisdag, februari 05, 2008

Allt o inget

Blev inget af idag heller, men imorrn SKA jag iväg. Ska upp på stan i morgon, ska då också kolla på The Stadium på ett par billiga skor. Var iväg med Lena och kikade efter skor, hittade ett par bra för 99 kronor som JAG vill ha! Helt överkomligt pris tycker jag!

I morgon blir det även fotboll hemma hos Robban och hans små kissebäbisar!

Tittar just nu på trean på groteskt tjocka människor på över 300 kilo. Det är helt sjukt hur man kan låta det gå så långt att man är helt hjälplös, och knappt kan röra sig för att man är så fet. Man kan bara spekulera i vad de var som fick dem att bara fortsätta äta till de vägde över 200-300 kilo. Jag skulle inte vara nöjd med mig själv, inte alls.
Kan tänka mig att det är en ond cirkel som gör att ju dåligare du mår, desto mer tröstäter du. Helt sjukt är det i alla fall. Finns ett sjukhus i USA där de hjälper de oerhört feta att gå ner i vikt och ta tag i sina liv, bra att det finns sådana ställen. Dock hade de bara 75 platser och behovet är så stort att det skulle kunna fylla dem 20 gånger om, eller vad de sa.
Sjukt är det iaf att det ens behövs ett sådant sjukhus.

Inga kommentarer: