måndag, februari 25, 2008

Borta

Har knappt varit hemma alls sen i onsdags, därför har det blivit lite dåligt uppdaterat från min sida.

Har inte gjort så mycket, mest hängt och kollat film. Katterna är ju lagom glada att jag knappt varit hemma, smått tjuriga när jag kom hem idag. Tittade knappt åt mig första timmen, nu är dom lite gladare och gosar med mig.

Var ute i lördags med Linda och några till, hamnade på Björnis då Linda inte kom in på Strömpis. Gjorde inte så mycket, hade askul på Björnis, var ju där med rätt folk så!
Igår blev det att sova och slöa mest hela dan, lika skönt som vanligt. Käkade två pizzor också, en på förmiddagen och en på kvällen, så man är ju fortfarande lite lagom mätt. Men ska väl se till att äta nånting snart ändå.

Det är skumt att det känns så naturligt att umgås med någon 24 timmar om dygnet som jag gjort de senaste dagarna, känns konstigt att sitta hemma själv. Har varit hemma i max 5-6 timmar i sträck från onsdag till idag, sen nån timme här o där.


Nej, dom har inte ringt från jobbet jag var på intervju för. Jag som var så perfekt för det jobbet! Men jag är lugn, det kommer andra. Om inte annat så kanske jag kan få praktik nånstans, nån som vet ett bra ställe? ;) Arbetsgivaren behöver ju inte betala mig för nånting!! De fixar ju af! ;)

Inga kommentarer: